fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag!

Hej!

Alla hjärtans dag idag...
För mig är det bara en vanlig fredag.
Micke jobbar sen har han hockeyträning så det blir inte mycket till firande och mysande.
Men alla hjärtans dag för mig är lite överdriven.. Jag har alltid tyckt det. Fast jag önskar att Micke skulle vara hemma ikväll så vi kunde äta något gott iallafall men det får bli imorgon istället kanske.

Har fått mer och mer sammandragningar.. Det kommer alltid på kvällarna och usch vad jag inte gillar det...
Jag vet att kroppen förbereder sig oså men att det gör ont till och från är inte alls kul..
Annars mår jag väldigt bra och den lille i magen sparkar för fullt. Så himla mysigt!!
Jag undrar hur hon kommer se ut, hur mycket hon väger redan, hur lång hon är nu m.m...
Så mycket som åker runt i huvudet just nu.. Längtar som tusan gör jag efter henne!!
Jag går in i vecka 30 imorgon och om 10 veckor har jag henne i min famn om inte hon väljer att vara kvar en vecka eller två över tiden vilket jag verkligen inte hoppas!

Jag får se vad jag ska göra ikväll, bilen är på verkstad så jag kan inte åka iväg och köpa något gott tills ikväll heller... Sjukt segt!
Hoppas ni har en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar