torsdag 13 februari 2014

Ullared here I come

Hej!

Nyss hemkommen från min mamma då hon bjöd mig och min brors flickvän på lunch/middag.
Jag känner verkligen nu att jag inte har någon ork till att leka med min brorsdotter som är 4 år gammal samt deras minsta som är 8 månader gammal.
Blev så trött efter maten... Man känner nu att man är långt gången in i graviditeten.

Micke smsade imorse och sa att han hade tagit ledigt från jobbet den 25e!
Så efter vi har varit hos BM på morgonen så åker vi äntligen till Ullared för att shoppa!!
ÄNTLIGEN!!
Såg på Ullareds bloggen igår att dem har fått in babybjörn bärsele "WE" och det är ju den jag hade tänkt att köpa så hoppas dem har den på lager när vi är där och till ett bra pris.
Jag får nog sätta mig ner och göra en lista på vad vi behöver köpa till bebben. Alltså det allra viktigaste som behövs till en nyfödd.
Har ni några tips på någonting som jag bör köpa på Ullared som ni själva har köpt till erat barn, så kommentera gärna det! :)

Gårdagens bakverk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar