onsdag 12 februari 2014

Obehagligt!

Hej!

Var hos min BM imorse för rutin prat och blodprov m.m
Förra gången låg jag på 113 i blodtryck. Alltså behövde jag ta järntabletter.
Jag köpte "hemofer" som är väldigt svaga järntabletter. Men tänkte att jag ger dem ett försök.
Jag har också ätit blodpudding vid 2 tillfällen trots att jag ogillar det, och har även köpt "godmorgon välling".
Så idag när hon tog nytt test så var det uppe i 125! Vilket var perfekt!
Hoppas det håller i sig hela vägen nu.
Blodsockret var också bra.

Sen kom det obehagliga... Hon skulle känna hur barnet låg...
Usch vad obehagligt det var när hon började trycka och känna... Blä!
Men hon låg med huvudet neråt och rumpan på höger sida precis som jag trodde.
Ska dit den 25e igen då jag är i vecka 29 nu så "träffarna med BM" blir allt tätare och tätare.

Efter besöket hos BM den 25e så har Micke tagit ledigt från jobbet för då ska vi äntligen till Ullared!!!
Vi ska köpa allt det där "sista" till den lille.
Gud vad jag längtar nu!! Jag vill ha henne i min famn nu!

Min närmsta vän Mimi som också är gravid, vet inte om jag har skrivit om det förut men hon ska ha sitt första barn slutet av Maj så hon är ca 4 veckor efter mig bara.. Hon kommer till mgi sen så ska vi äta gott, prata lite om bebis och så ska hon få se alla bebiskläder jag har fått och köpt.



Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar