torsdag 6 februari 2014

Förkylning

Hej!
Inte kunnat sova så mycket inatt pga förkylningen och min rethosta...
Blir så trött på att vara förkyld och krasslig i halsen. jag mår ju bra annars.
Nässprayen hjälper en stund men jag kan ju inte ta den mer än 2-3grr/dag.

Det är ett himla liv i magen nu senaste dagarna (jag älskar det) speciellt på kvällarna. Går från höger till vänster haha.
Jag längtar som bara den till Maj!! Jag är så nyfiken hur hon kommer se ut!
Så glad över att vi fick ett så bra kort från senaste ultraljudet. Jag kollar på det ofta!
Tvättade alla ljusa kläder i förrigår som jag fick av en vän. Så himla smått och så himla söta kläder!
Så idag tänkte jag att jag ska tvätta resterande av bebiskläder så allt kan ligga i garderoben, redo för den lille.
Juste, vi har bestämt namn till henne. Dock avslöjar jag inte det än ;) Lite spänning får det ju vara!

Ska strax fixa mig i ordning och ta på mig massa kläder för att åka till kronans droghandel för att hämta ut en gratis babybox.

Ha det så bra!

Lite utav alla kläder jag fick för några dagar sedan.

2 kommentarer:

  1. Roligt med babykläder. Mindre roligt med förkylning, hoppas du kryar på dig snart. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ne förkylningen vill verkligen inte försvinna. Haft det i 2 veckor nu

      Radera