måndag 3 februari 2014

Stan!

Hej!

Varit i stan idag med Anna. Dock köpte jag ingenting men det var "kul" att åka in och gå där då man aldrig är i stan längre.
Vi gick till "The Body Shop" då jag skulle kolla priset på en vara och då köpte Anna en mini body butter i lukten "shea" som jag älskar. Sedan gav hon mig påsen medans jag såg förvånad ut..
- Du får den här! Sa hon.
Bara sådär... Så himla snällt!
Hon ville först köpa en liten body inne på "polarn o pyret" men då sa jag att sånt kan hon isåfall köpa när det är babyshower.
Vet inte varför hon så gärna ville köpa någonting till mig men glad blev jag.

Jag gick in på Kappahl för att kika på "newbie" kläderna. Älskar dem kläderna och kommer köpa det mesta från det märket sen tror jag.
Men eftersom vi har så mycket kläder just nu och lär få endel på babyshowern och även när hon har kommit så väntar vi med att köpa mer.
MEN.... När jag skulle gå ut så såg jag en tröja som fanns i strl 62-86 som var så himla tuff!
Den var så himla söt så jag dog!
Jag är ju en pojk flicka och vi kommer inte klä våran dotter i jätte tjejiga kläder så jag blev helt kär i tröjan! Men jag kan inte köpa den denna månaden så får hoppas den finns kvar senare.

149:- på Kappahl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar