måndag 17 februari 2014

Stödstrumpor!

Hej!

Ont, ont, ont är det enda jag kan säga just nu...
Så svullen om mina ben och fötter och speciellt på vänstra benet..
Jag ligger och sover mestadels på vänster sida eller mage så tror det är mycket det.
Jag ligger med en kudde under benen och jag ska köpa stödstrumpor. Glömmer alltid att köpa det när jag på i stan eller på apoteket.
Hoppas det blir bättre efter jag har köpt det. För det är verkligen inte kul att vakna på nätterna av att det värker...

Vad händer idag då?
Jadu, inte mycket. Då bilen fortfarande är inne på verkstad så är jag utan bil och kan inte ta bussen då jag har börjat må illa när jag åker buss..
Det är fint väder ute så ska nog ut och gå lite sen om inte solen hinner försvinna vill säga!

Jag gick in i vecka 30 i lördags!! 30 kan inte fatta att snart är hon här!!

Bakade greksisk bröd i förrigår. Första gången jag bakar bröd och det blev supergott! Nästa gång ska jag ha soltorkade tomater i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar