tisdag 21 januari 2014

Amningskurs

Oj oj vad snurrig jag har varit senaste 2 timmarna.. lågt blodvärde tror jag.. Tar järntabletter men måste nog åka iväg när Micke kommer hem för att köpa mer frukt och grönt!
Trött som tusan har jag varit idag med men lyckades ändå orka handla med min mamma och sedan bjöd hon på mat medans Andreas (bror) och Theo (hans son på 7 mån) också kom dit.
Theo är sån charmtroll! Så bra att man har brorsbarn så man blir mer van med dem små.

Idag bokade jag också in mig på amningskurs som startar början av Mars. Det är i 4 omgångar, måndag och fredag och det är 45 minuter varje gång!
Ska bli kul och väldigt lärorikt! Dessutom är det gratis!

Fick också en lapp idag i brevlådan där det stod att förråden är äntligen klara så nu kan vi rensa ut från vår städskrubb och lägga sakerna i det riktiga förrådet och även ta hem barnvagnen från min mamma!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar