lördag 25 januari 2014

Pannkakor!!

Hej!
Jobbat idag. Är helt slut nu... Varit ganska mycket folk idag coh jag har sprungit som en yr höna mellan 3 avdelningar..
Det känns som bebisen i magen har varit med när jag har sålt produkter för den har sparkat nästintill hela dagen, vilket jag iof älskar hehe.

Har ju glömt berätta att jag beställde ett babynest för ca 3 veckor sedan från en kvinna i Skåne.
Jag hittade henne via blocket, och tyckte det lät så bra att man fick välja tyg helt och hållet själv.
Vi fick hem den förra veckan och den är så himla fin! Längtar tills den lille bebben ligger i den.
Kommer ha den främst i spjälsängen i början och i soffan.
Vissa har den också i barnvagnen men jag får se om jag har det någon gång.
Tycker babynesten som tex babyproffsen säljer är så tråkiga (dem är helvita och ja inget speciellt med dem) sedan är dem dyra.
Dem kostar ca 1300:- på babyproffsen såg jag medans jag betalde 612:- inkl. frakt

Jag har kommit på något jag har fått craving för.. Eller iaf något jag är sugen på konstant nu senaste veckan. PANNKAKOR!
Så himla gott!! Jag har alltid älskat det men det är extra gott nu!

Nej, nu blir det till att fixa till i köket sedan göra hemmagjorda hamburgare!
Ha det så bra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar