lördag 18 januari 2014

Livlig bebis i magen!

Nyligen hemkommen från Anna. Det blev en riktig filmkväll, först en skräckfilm som hette "evil dead" och sedan såg vi "frozen".
Såklart var bebisen i min mage vaken under hela skräckfilmen haha. Jisses vad den vände och vred sig! Man kunde nästan tro att hen tyckte den var mer läskig än vad jag tyckte.

Tidigare idag mådde jag verkligen kasst... Ingen ork alls, knäsvag, darrade om händerna... Men efter en burk julmust och korv och bröd så blev det bättre, tack och lov!
Bebisen tar mer och mer utav lina krafter märker jag och äter jag inte någonting på några timmar så orkar jag verkligen ingenting på en lång stund efteråt.

Nu blir det till att kolla klart new york ranger mot Ottawa matchen sedan blir det läggdags.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar