måndag 27 januari 2014

En efter en!

Hej

Jag åkte på det jag inte ville åka på... En rejäl förkylning och mår allmänt kasst..
Jag har till och från verkligen trott att jag har feber men det har jag inte vilket är iof tur det.
Så jag får försöka dricka varmt och hålla mig inomhus!

Jag har märkt att bebisen gillar att ligga på höger sida i magen.. Undra varför? Undra om det är rumpan man känner som gör hela magen ojämn?
Är idag i vecka 27 (26+2) alltså är jag snaaaart i vecka 30!!! Sjukt vad tiden går ändå!
jag längtar verkligen att få se dig, att få hålla dig och pussa dig!
Jag blir ju inte mindre sugen när en efter en som jag har följt ett bra tag både på familjeliv.se och instagram har fått sina små :) 
Men på onsdag får vi se dig igen! Då får vi äntligen reda på om du är en flicka eller en pojk om du vill samarbeta vill säga.
Även om dem säger att du är en flicka så vet jag att man inte ska ta det 100% seriöst därför kommer vi inte saker efter könet. Men vi är så nyfikna så vi orkar inte hålla oss tills du kommer ut!

Förhoppningsvis blir det ullared denna månaden. Då blir det att köpa dem sista sakerna såsom täcke, kudde, nappar, skötbädd m.m!
Gud vad jag längtar!!

Här är förresten barnvagnen vi köpte för länge sedan! En Emmaljunga Super nitro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar