tisdag 28 januari 2014

Garderobsstädning

Hej!

Håller på att bli galen på ena katten här hemma...
Hon jamar, jamar, jamar.... Vet inte vad hon vill.. Jag gör allt men ingenting hjälper...
Hon börjar gå mig på nerverna rejält nu. Vet någon vad det kan vara?
Hon jamar alltid bara på förmiddagen med.

Iallafall så har jag städat min garderob idag för att göra plats för alla bebis kläderna samt slänga och sälja av kläder jag inte använder längre..
Det tog sin lilla tid och nu återstår bara att tvätta alla kläderna till den lille sen ska dem in i garderoben igen.
Ska ju hämta ännu fler kläder till den lille som min gymnasievän inte ska ha länge allt från nyfödd till strl 62.
Det som är bra är hon inte har köpt jätte flickiga kläder till sina döttrar och det är perfekt då jag inte vill ha massa rosa klänningar osånt bara.
Imorgon får vi reda på könet på den lille så om det nu skulle vara en pojk finns det fortfarande massa kläder från henne man kan använda då det är unisex!
Skulle ha hämtat kläderna förra veckan men tyvärr blev en av hennes dotter sjuk men hoppas på att jag kan hämta lådan denna veckan.

Liten del av alla kläder jag har... Hade mycket mer än vad jag trodde haha
Bebisen gillar att ligger på höger sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar