fredag 17 januari 2014

Aqua Barn - Babysim

Hade ställt klockan på 08.30 men orkade inte gå upp förens vid 09.30...
Så förslappad när jag inte jobbar så ofta nu.
Men nu under förmiddagen åkte jag för att se brorsan och hans son Theo (som är snart 8 månader) på deras första babysim.
Jag funderar själv på om vi ska gå på babysim sedan eller inte.
Men jag blev väldigt sugen på det på sätt och vis när jag såg alla i vattnet!
dessutom så vill jag gå där dem går då det bara är babysim där och inget annat. Det finns ett cafe där man sitter för att mata barnen, värma maten m.m sedan nedervåningen är det "parkering" för barnvagnarna.
Omklädningsrummet är såklart anpassat så man kan byta på barnen.
Inte dyrt heller. 10 grr/1600:-.


Tänkte jag skulle ta och städa köket lite innan Micke kommer hem från jobbet.
Får se vad som händer ikväll. Micke ska träna ishockey är det tänkt men han är tydligen sjuk fick jag ett sms om nyss så blir nog inte så mycket till träning för honom.
hade ju vart gott med en pizza och se på film ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar