torsdag 16 januari 2014

Pojke eller flicka?

Hej!

Först och främst vill jag säga välkommen till min blogg!
Denna bloggen handlar om mig och min vardag samt min graviditet.


Idag var det planerat att jag skulle åka till badpalatset med mina två bröder och deras barn. Men jag får ju inte på mig min bikini längre så det sket sig ganska så rejält.
Men tänkte ändå kanske följa med och kolla men jag är inte sugen på att betala över 100:- för att bara sitta och kolla... Så det blev ingenting.
Istället åkte jag och köpte lite mat och idag har jag ätit blodpudding för första gången sedan jag var ca 10 år gammal.. Jag trodde att jag aldrig skulle äta det igen men eftersom mitt järnvärde har gått ner så måste jag få i mig järn.
Men det var ändå helt okej om man åt med potatisbullar, bacon och lingonsylt till vill säga.

Jo, jag bokade tid för att kolla könet på bebisen.
Så den 29e ska vi åka och kolla det och hoppas verkligen den lille vill samarbeta så vi får reda på det.
För hon som gjorde RUL gav det ca 2 sekunder sedan sa hon att hon var 60% säker på en flicka..
Kändes sisådär när hon sa så..
Då kunde hon lika gärna ha sagt att hon inte ville kolla det.
Men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar